Thursday 19 April 2012

tulus dari hatiku~

Actually aku xtaw pon nk tlis pe..btw ape y aku nk tlis ni sumenyer lahir dr kpala hotak aku..dgn kata laen no copy n paste la..lalalala~ape2 pon aku juz nk ucapkan thanx a lot 4 my SYG sb terima dr aku seadanya..sb aku taw kta d lahirkan untuk saling mlengkapi..1 je aku nk pesan jgn sesekali menilai seseorg berdasarkan kisah silamnya kerana dia y skran bukannya dia y dahulu..4 my SYG sory sb aku da ceroboh blog kamo ni..lalalala!~jgn mrh taw!heheh em anyway 4 those y xsenang ngan hub aku ni,aku mntk maaf sngt2..bkn niat nk skitkan ati korg..sb aku juz manusia biase,terase ingin d cntai dan mncintai...4 my SYG,mohd ridywan..wlau ape pon dugaan y kta terima,hadapila dgn sabar,sb TUHAN sentiasa bersama dgn org2 y bersabar..juz nk ckp sy bahagia sgt dgn awk..bersyukur sgt sb TUHAN temukan kita..moga jodoh kta berpanjangan..AMIN..:)

No comments:

Post a Comment